Monday 26 December 2011

~hari melawat muzium~...

hye2....
aritu kan, kan...aku ade pegi muzium kota kayang gan kawan aku....kyteorang sangat2 excited bce sume kisah-kisah lame yang ada kat dalam muzium tu...smbil2 bace tu kyteorang pon sempatlah snap sume pic yang kyteorg rase menarik and yang bole dijadikan bahan untuk masuk dalam belog neh....(sume gamba neh mmg  npk mcm syok sndr je...excuses me, aku mmg suke upload gambo sndr k..ape de hal? ko keysa ape kn? ehehehe...)





hello!

welcome to museum kota kayang

cheese yah..

pokcik neh konon2 nk ketuk besi bwt keris



orang zaman batu

syok sediri

jakun tengok peta satu perlis

duit dulu2

model muzium

keris

topi perang askar british

batu nisan

luar muzium

kawasan taman kat lua muzium

lepak2 kt tepi sungai

peti music zaman inggeris


overall i can say that, muzium marhom kayang neh mmg besh bagi orang-orang yg minat sejarah cem aku and kawan aku neh....ahahaha....

No comments:

Post a Comment